July 1st, 2011

jaymail:

I’m talking about the female stylist (not harry potter lol), the lady with the short shoulder length hair, thats dyed light brown and a bit blonde at the tips (love her hair color btw~) You’ve probably seen her alot in fancams & fan-photos of Jay recently.

anyway back to the topic…

She’s been…

taecddicted:

he look like a vampire in this picture

taecddicted:

he look like a vampire in this picture

June 17th, 2011

Vica and Xander:

xanderettes:

Before:

After:

 

I SEE NO DIFFERENCE. (≧◡≦) 

(via dearminhyuk)

June 16th, 2011
babywoo-otplover:

chananacreampie:

Adorable. *A*

cute x3

babywoo-otplover:

chananacreampie:

Adorable. *A*

cute x3

(via miss-kimbbiyak25)

Choi Jonghun is a slut.

seunghyunism:

seunghyunism:

he obviously offers his services for free.

This is still going around

how comical

(via gongchn-deactivated20130626)

Hwanhee for Dazed & Confused

kpop-porn:

Fly to the Sky’s Hwanhee photoshoot for Calvin Klein

rrrrrrrrr:

heckyesitsfreakingtop:

ahhhhh this.

omg lol why didn’t top just leave it alone. lmao you’re drawing attention to it.

rrrrrrrrr:

heckyesitsfreakingtop:

ahhhhh this.

omg lol why didn’t top just leave it alone. lmao you’re drawing attention to it.

June 11th, 2011
pandabee21:

from today real 2pm
*fufufuffufufu so happy… gotta finish taecsu now and upload it later*

pandabee21:

from today real 2pm

*fufufuffufufu so happy… gotta finish taecsu now and upload it later*

smileynuneo:


Fanarts of lee-nuneo’s “Getting in your pants” fic.
These are some of my favorite scenes of the story. ^^ I don’t think you’ll get it unless you read the story.

smileynuneo:

Fanarts of lee-nuneo’s “Getting in your pants” fic.

These are some of my favorite scenes of the story. ^^ I don’t think you’ll get it unless you read the story.

Ok so I don’t really know what happened here but it made me laugh

hanamida:

After finishing his part, Chan was about to walk to the back but then he saw something:

So he stopped and walked back to pick it up:

Then after, Su was like “WTF MY RING O_O” LOL:

(Source: khunjiyong)

June 9th, 2011

(via sakumoko)

June 8th, 2011

(Source: )